Só (Rexistro nro. 891008)
[ vista simple ]
| 000 -CABECEIRA | |
|---|---|
| Campo de control de longitud fija | 01543nam a2200277 c 4500 |
| INFORMACIÓN XERAL | |
| Códigos de información de lonxitude fixa | 221107s2022 sp b |||| 000 spa |
| DEPÓSITO LEGAL | |
| Número de copyright ou de depósito legal | PO 295-2022 |
| ISBN | |
| ISBN | 9788482895796 |
| CDU | |
| CDU | 82-N |
| PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL-NOME DE PERSOA | |
| Nome de persoa | Peix, Susana |
| Termo indicativo de función | autor/a |
| -- | 27874 |
| TÍTULO UNIFORME | |
| Título uniforme | Solo |
| MENCIÓN DE TÍTULO | |
| Título | Só |
| Autores | / Susana Peix |
| EDICIÓN | |
| Edición | 1ª ed. |
| PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN | |
| Lugar de publicación | Pontevedra |
| Editorial | : Cumio |
| Data de publicación | , 2022 |
| DESCRICIÓN FÍSICA | |
| Extensión | [30] p |
| Outras características físicas | :il. cor |
| Dimensións | ;25 cm |
| RESUMO | |
| Resumo | Nestas páxinas atoparás unha fermosa historia sobre a importancia de sentirse a gusto cun mesmo. É o mesmo estar só que sentirse só? Unha pregunta que convida a unha profunda reflexión acerca dos estados de ánimo asociados á sensación de estar só, que non é o mesmo que sentirse só. Ao pequeno ourizo, a súa mamá dixéralle que aos ourizos gustáballes estar sós. E para comprobar se iso era certo, o pequeno ourizo adentrouse no bosque. Estarei ben só?, preguntouse antes de comezar a súa viaxe. Na súa travesía, o protagonista desta historia cruzarase con outros animais do bosque que lle farán sentir estados de ánimo moi diferentes: curiosidade, medo, desconfianza, ou tranquilidade entre outros. Levaría razón a súa nai ou a súa viaxe descubriralle novas emocións? |
| DESTINATARIOS | |
| Nota de audiencia | 1º-2º Primaria |
| -- | 3º-4º Primaria |
| MATERIA--TERMO DE MATERIA | |
| Termo de materia | Emociones y sentimientos |
| -- | 16114 |
| MATERIA--TERMO DE MATERIA | |
| Termo de materia | Soledad |
| -- | 14626 |
| MATERIA--TERMO DE MATERIA | |
| Termo de materia | Soidade |
| -- | 5525 |
| MATERIA--TERMO DE MATERIA | |
| Termo de materia | EmocioÌns e sentimentos |
| -- | 32125 |
| SECUNDARIAS-AUTOR | |
| Nome de persoa | Gómez, David |
| Termo indicativo de función | autor/a |
| -- | 52929 |
| SECUNDARIAS-AUTOR | |
| Nome de persoa | Luzón, Carolina |
| Termo indicativo de función | ilustrador/a |
| -- | 52930 |
| SECUNDARIAS-AUTOR | |
| Nome de persoa | Mato, Iolanda |
| Termo indicativo de función | tradutor/a |
| -- | 33035 |
| REFERENCIA ILS ANTERIOR | |
| -- | 2 |
| Retirado | Perdido | Fonte de clasificación ou esquema | Estragado | Non para préstamo | Localización permanente | Localización actual | Localización en andeis | Data de alta no sistema | Fonte de adquisición | Parte da sinatura que identifica ao exemplar | Préstamos totais | Sinatura completa | Código de barras | Data da última consulta | Data do último préstamo | Número de volume | Tipo de ítem de Koha | Sinatura correspondente á clasificación | Prestado | Nota pública |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| CEIP A Lama | CEIP A Lama | Sala préstamo | 2023-03-15 | LIA 3 | só | 3 | 8 PEI só | PEC102000006071 | 2025-06-26 | 2025-01-20 | Prestable | |||||||||
| CEIP Escultor Acuña | CEIP Escultor Acuña | Sala préstamo | 2023-02-03 | igualdade | só | 82N-G PEI só | PEC033000008042 | 2023-02-03 | 82N-G | BIBLIOTECA I2 | ||||||||||
| CEIP Juan Fernández Latorre | CEIP Juan Fernández Latorre | Sala préstamo | 2023-03-02 | COMPRA | só | 2 | 834 PEI só | CEC119000009802 | 2023-04-17 | 2023-04-14 | Prestable | 834 | VERMELLOS | |||||||
| CEIP Menéndez Pelayo | CEIP Menéndez Pelayo | Sala préstamo | 2024-12-08 | Fondo Meiga | so | 82-N PEI so | LEC038000000504 | 2024-12-08 | Prestable | 82-N | ||||||||||
| CEIP Milladoiro | CEIP Milladoiro | Sala préstamo | 2022-11-10 | BE Inclusiva | só/v | 5 | 834 PEI só/v | CEC044000014745 | 2025-02-03 | 2025-01-08 | 1 | Prestable | ||||||||
| CEIP Padre Crespo | CEIP Padre Crespo | 2023-03-14 | so | 82 (G) PEI so | OEC040000004405 | 2025-06-20 | Prestable | 82 (G) | ||||||||||||
| CEIP Plurilingüe San Xoán Bautista | CEIP Plurilingüe San Xoán Bautista | Sala préstamo | 2023-11-13 | ADQUISICIÓN PROPIO CENTRO | so | 1 | 82-N PEI so | PEC179000000752 | 2024-12-17 | 2024-12-05 | Prestable | 82-N | ||||||||
| CEIP Plurilingüe de Sigüeiro | CEIP Plurilingüe de Sigüeiro | Sala préstamo | 2023-07-05 | so | 4 | 82 N-G PEI so | CEC001000010201 | 2025-03-27 | 2025-02-06 | 82 N-G | ||||||||||
| CEIP Plurilingüe de Vilar de Barrio | CEIP Plurilingüe de Vilar de Barrio | Sala préstamo | 2022-11-16 | I2-VALORES | OEC038000006436 | 2022-11-16 | Prestable | I2-VALORES | ||||||||||||
| CEIP Plurilingüe do Xurés | CEIP Plurilingüe do Xurés | Sala préstamo | 2025-04-07 | Plambe | so | 82-N PEI so | OEC062000000122 | 2025-04-07 | Prestable | 82-N | ||||||||||
| CEIP de Rebordáns | CEIP de Rebordáns | 2023-01-17 | Fondos Biblioteca | só | 82-N PEI só | PEC029000011601 | 2023-01-17 | Prestable | 82-N | Álbum ilustrado | ||||||||||
| CPI Virxe da Saleta | CPI Virxe da Saleta | Sala préstamo | 2022-11-15 | Plambe | só | 1 | 82N-G PEI só | OEH011000011459 | 2024-08-30 | 2024-06-25 | Prestable | 82N-G | Sala B | |||||||
| CPR Plurilingüe Santo Domingo | CPR Plurilingüe Santo Domingo | Sala préstamo | 2024-07-15 | Plambe | só | 82-N PEI só | CEH047000000907 | 2024-07-15 | 82-N | |||||||||||
| CRA María Zambrano | CRA María Zambrano | Sala préstamo | 2024-04-12 | so | 1 | 17 PEI so | PEG006000006947 | 2025-06-10 | 2025-02-04 | 1 | Prestable | 17 | [Sentimentos] | |||||||
| CRA Mestra Clara Torres | CRA Mestra Clara Torres | Sala préstamo | 2023-05-18 | PLAMBE | so | 82-N PEI so | PEG004000003844 | 2023-05-18 | Prestable | 82-N | ||||||||||
| CRA de Boqueixón-Vedra Neira Vilas | CRA de Boqueixón-Vedra Neira Vilas | Sala préstamo | 2022-10-04 | Fondos Biblioteca | só | 1 | 82 PEI só | CEG007000000027 | 2024-09-30 | 2024-09-30 | 1 | Prestable | 82 | 2025-03-29 | ||||||
| EEI de Mosende | EEI de Mosende | Aula | 2024-10-10 | Orzamento do centro | só | 82 PEI só | PEA025000000248 | 2024-10-10 | Prestable | 82 |